اخبار دنیای پردازش

راه‌اندازی نمایشگاه مجازی محصولات دنیای پردازش

1400، 5 اردیبهشت، 08:44

در روزگاری که ویروس کووید 19 شرایط جدیدی را بر همه امور جاری در دنیای امروز تحمیل کرده است، برگزاری نمایشگاه‌های مجازی یکی از راه‌کارهای ارتباط بهتر برای عرضه محصولات شرکت‌های تولیدی شده است. شرکت دنیای پردازش با طراحی و ایجاد چنین فضایی امکانات جالب و قابل دسترسی را برای بازدیدکنندگان و مشتریان

تعطیلی دوره آموزش حضوری به دلیل ویروس کرونا

1398، 6 اسفند، 17:57

از جمله عوامل پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، اجتناب از حضور در تجمعات می باشد. به همین جهت شرکت دنیای پردازش برای حفظ سلامتی مشتریان گرامی، اقدام به تعطیلی دوره های آموزشی حضوری خود از تاریخ 10 اسفند ماه 1398 تا اطلاع ثانوی نموده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد آموزش تماس بگیرید.

دنیای پردازش در گردهمایی مبارزه با قاچاق کالا و ارز

1398، 5 آذر، 14:02

گردهمایی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، به مدت 3 روز از تاریخ 1398/09/03 برگزار شد. این گردهمایی در راستای همیاری شرکت های دانش بنیان و نهادهای نظامی و انتظامی مرتبط، در زمینه مبارزه با قاچاق و کالا و ارز برگزار شد. شرکت دنیای پردازش از جمله شرکت کنندگان در این رویداد ارزشمند بود.

نگران انتقال ویروس کرونا در زمان ثبت تردد نباشید

1398، 3 اسفند، 16:23

با شیوع ویروس کرونا، درخواست مشتریان، برای دستگاههای ثبت تردد تشخیص چهره، به شدت افزایش یافته است. با وجود امکان ارائه دستگاههای تشخیص چهره به مشتریان گرامی، جهت جلوگیری از تحمیل هزینه های سنگین خرید دستگاههای مذکور، راه حل بسیار ارزانتری به مشتریان دنیای پردازش پیشنهاد می گردد.

امضای تفاهم نامه میان وزارت کشور و دنیای پردازش

1398، 18 آذر، 11:59

امضای تفاهم نامه میان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و دنیای پردازش، به عنوان یکی از معدود تولید کنندگان دستگاههای مطابق با استاندارد سیپاد، در گردهمایی ارائه نیازهای فناورانه در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز. سامانه های پایش خودرو، مطابق با استاندارد سیپاد، از جمله ابزارهایی قدرتمندی است که شرکت دنیای پردازش در سالهای اخیر، با توجه به نیازی که در کشور احساس کرده است، نسبت به تولید بومی آن اقدام کرده است. این سامانه صد در صد طراحی و تولید داخل است.

به مهارت کاری شما نیازمندیم.

1398، 11 آذر، 12

شرکت دنیای پردازش با بیش از 20 سال سابقه کاری مفید در زمینه تولید سیستم های نرم افزاری حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، انواع دستگاه های حضور و غیاب، سامانه های اتوبوسرانی و... افتخار دارد که همواره با همکارانی مجرب و پرتلاش در جهت رسیدن به اهداف شرکت همراه بوده است.

بازدید دانش آموزان از غرفه حمل و نقل دنیای پردازش

1398، 13 آبان، 17:27

هفدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، با استقبال شرکت های مطرح دولتی و خصوصی رو به رو شد. شرکت دنیای پردازش در این نمایشگاه، میزبان شرکتها، سازمانها و عموم مردم بود. سامانه های سپهتن (پایش ناوگان، کنترل سوخت، مکانیابی خودرو)، سرویس یار (نظارت، ردیابی و پایش سرویسهای مدرسه) و سامانه پرداخت خرد این شرکت برای اتوبوسرانی و اماکن تفریحی و ورزشی، از جمله محصولات ارائه شده در این نمایشگاه بود.

در هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل میزبان شما هستیم.

1398، 14 مهر، 11:49

شرکت دنیای پردازش افتخار دارد در هفدهمین سال برگزاری نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری، از محصولات جدید خود رونمایی کند. این شرکت از سال 1387 اقدام به راه اندازی سامانه مدیریت پرداخت کرایه ( کارت بلیط اتوبوسرانی و کارت شهروندی) در شهرهای بیرجند، ارومیه و اصفهان نمود که تا امروز نیز در حال استفاده می باشد.

18تا 21 مهر، محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، سالن 8، غرفه 157

" سرویس یار " یار والدین و مدارس در سال تحصیلی جدید

1398، 17 شهریور، 10:00

شرکت دنیای پردازش به کمک سامانه و اپلیکیشن های " سرویس یار " ( هوشمندسازی تردد دانش آموزان سرویسی ) یار و همراه والدین و همچنین مسئولین مدارس و ناظرین پیمانکاران سرویس مدارس خواهد بود. تا نگرانی های چون نرسیدن دانش آموزان به سرویس یا انتخاب مسیر نادرست از طرف راننده و ... را کاهش دهد .

درباره ما

دنیای پردازش با هدف طراحی و تولید سیستم های
الکترونیکی و کامپیوتری در سال 1368 فعالیت خود را آغاز نمود.
امروز شرکت مفتخر است با به خدمت گرفتن 125 نفر کارشناس
و تکنسین در تهران و 26 نمایندگی مستقل در سراسر کشور در خدمت هزاران سازمان، اداره و کارخانه است.

تماس با ما

تهران، امیر آباد، خیابان کارگر شمالی، بالاتر از جلال آل احمد، نبش خیابان چهاردهم،شماره 1941
کد پستی: 1439744411
تلفن: 84288 - 021
فکس: 88632587 - 021

info@processingworld.com
sales@processingworld.com